Różnorodne i funkcjonalne meble pracownicze

To nie sekret, że odpowiednie zaprojektowanie pomieszczeń biurowych ma niebagatelne znaczenie. Odpowiednie rozmieszczenie mebli ułatwia wykonywanie obowiązków, a nowoczesny, elegancki design wpływ na komfort pracy, a także na to, jak firmę postrzegają odwiedzający ją klienci oraz wspólnicy. Nie jest także sekretem, że różni pracownicy potrzebują różnego wyposażenia - inaczej zaprojektujemy gabinety kadry menadżerskiej, a inaczej open space’y oraz pokoje, w których przebywają pracownicy o określonych obowiązkach.

Co powinno znajdować się w gabinecie menadżerskim?

W takim pomieszczeniu pierwsze skrzypce zawsze gra biurko. Rzadko mamy do czynienia z jednym blatem, przy którym ustawiony jest fotel - biurko w gabinecie menadżera zwykle towarzyszą liczne dostawki i nadstawki, dodatkowe szafki, a także drugi blat, dzięki któremu biurko ma kształt litery L. Naprzeciwko fotela ustawione może być jedno lub dwa dodatkowe siedziska dla wizytujących. W gabinecie powinno znaleźć się także miejsce na przynajmniej jeden regał lub szafę na dokumenty, a nierzadko również na mniejszy lub większy stół konferencyjny. Stylistyka może być różnorodna - bardzo okazałe są meble stylizowane na klasyczne, mające ciemną kolorystykę. Na przeciwległym biegu są zaś zestawy mebli nowoczesnych i minimalistycznych, które swoim stylem wpisują się w obecne trendy wnętrzarskie - również te biurowe.

Odpowiednie miejsce pracy dla księgowych

Tak jak wspomnieliśmy, inne wymagania względem przestrzeni do pracy będzie miał menadżer, a inne konkretny dział firmy - na przykład zespół księgowych. Istnieją systemy meblowe zaprojektowane specjalnie z myślą o biurach rachunkowych - to na przykład linia White Graph, która wyróżnia się nowoczesną stylistyką i prostym połączeniem koloru białego z grafitowym. W skład tego zestawu meblowego wchodzą na przykład liczne szafki i regały o płycinowych plecach, które zapewniają możliwość ich wyspowego ustawienia. Drzwi do regałów są przeszklone, co ułatwia odnalezienie dokumentów. Na komfort pracy wpływają tapicerowane przegrody akustyczne, prowadnice z cichym domykiem oraz oczywiście mnóstwo konfiguracji, w jakich można ustawiać meble pracownicze.

#

Celem projektu jest przeciwdziałanie skutkom wystąpienia pandemii COVID-19, poprzez wsparcie w postaci finansowania kapitału obrotowego oraz kosztów bieżącej działalności przedsiębiorstwa EMI PLUS Sp. J. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski. Planowane efekty związane są z zachowaniem płynności finansowej co pozwoli na prowadzenie działalności przez co najmniej 3 miesiące od daty otrzymania dofinansowania.
Wartość projektu: 33 283,98 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 100 proc.