Blog

Coworking: Korzyści dla przedsiębiorców i freelancerów

Jednym z wielu aspektów, który może wpłynąć na sukces biznesu, jest wybór odpowiedniego miejsca pracy. Znalezienie biura bywa problematyczne, zarówno ze względu na lokalizację, jak i kwestie finansowe - szczególnie dla nowych na rynku przedsiębiorców i freelancerów. Co robić w takiej sytuacji? Rozwiązaniem może być coworking. Czym jest ten system? Jak może wpłynąć na prosperowanie firmy? Opowiemy w tym artykule!

Czytaj więcej

Mebel metalowy w biurze: Styl, trwałość i funkcjonalność

Przegląd różnych rodzajów mebli metalowych dostępnych na rynku, ich zalety w kontekście trwałości i nowoczesnego designu. Ze względu na rosnącą świadomość znaczenia ergonomii oraz ewoluujące trendy w designie, styl urządzania przestrzeni biurowej bardzo się zmienia.

Czytaj więcej

Ergonomiczne miejsce pracy: Jak dostosować stanowisko do indywidualnych potrzeb pracowników?

Biuro powinno być estetyczne, ale musi także maksymalizować komfort w trakcie wykonywania obowiązków służbowych oraz zmniejszać ryzyko powstawania urazów i wystąpienia chorób zawodowych. Przestrzeń, która spełnia te warunki, to tzw. ergonomiczne miejsce pracy. Do niedawna była to nowinka, o której wspominało się w środowisku higieny pracy. Dziś jest to standard, który należy zapewnić zatrudnionym osobom. Ale jak dostosować stanowisko do indywidualnych potrzeb pracowników? Przygotowaliśmy kilka praktycznych porad, więc zapraszamy do dalszego czytania!

Czytaj więcej

Nowoczesne stoły konferencyjne dla Twojej firmy

Urządzając przestrzeń biurową, należy dbać o potrzeby poszczególnych pracowników, jak i większych grup uczestniczących w zebraniu, zajmujących się wybranym projektem czy wysłuchujących prezentacji. W jakie stoły konferencyjne warto wyposażyć firmę, by dobrze zaaranżować miejsce pracy?

Czytaj więcej

Przyjazna przestrzeń biurowa dla pracowników

Jak stworzyć miejsce pracy, które będzie sprzyjało kreatywność i wydajności osób zatrudnionych? Nowoczesne biuro nie powinno kojarzyć się wyłącznie z monotonią i rzędami identycznych stanowisk. Obecnie pracodawcy i projektanci dbają o atrakcyjne aranżacje, wygodę i dobre samopoczucie zespołu. Czym powinna się wyróżniać przestrzeń biurowa, która jest przyjazna pracownikom i zgodna ze współczesnymi standardami?

Czytaj więcej

Jakie są najczęstsze błędy popełniane przy wyborze mebli biurowych i jak ich uniknąć?

Urządzanie przestrzeni do pracy nie jest prostym zadaniem, a na osoby podejmujące się tego działania czeka kilka pułapek, których na szczęście można uniknąć. Dowiedz się, o czym pamiętać, by dobrze urządzić biuro.

Czytaj więcej

Najlepsze sposoby na organizację przestrzeni biurowej - jak utrzymać porządek i zwiększyć efektywność pracy?

Na jakie aspekty należy zwrócić uwagę podczas urządzania biura, tak aby zatrudnieni mogli czuć się w nim komfortowo, a utrzymanie porządku nie sprawiało zbyt dużego problemu?

Czytaj więcej

Najnowsze trendy w projektowaniu biur - Jak wykorzystać je w wyborze mebli biurowych?

Przemyślane zaaranżowanie przestrzeni ma niebagatelne znaczenie dla komfortu pracy. Jakie trendy obowiązują w projektowaniu biur w 2023 roku? Zapraszamy do zapoznania się z przykładami podanymi w artykule.

Czytaj więcej

Przegląd różnych rodzajów mebli biurowych - od biurek i krzeseł po regały i szafy - wskazówki i porady dotyczące wyboru

Czym powinien cechować się dobry fotel obrotowy? Gdzie najlepiej przechowywać dokumenty? Jakie meble najlepiej wybrać do nowoczesnego biura? Poniżej znajdziesz garść porad, które przydadzą się podczas urządzania miejsca pracy.

Czytaj więcej

Gdzie najlepiej sprawdzą się kosze betonowe?

W aranżowaniu przestrzeni miejskiej ogromne znaczenie mają materiały - nie tylko ze względów wizualnych, ale też z uwagi na ich poziom wytrzymałości. W zależności od tego, gdzie je zastosujemy, mogą być poddawane naprawdę wysokiej eksploatacji. Do elementów miejskiej architektury, które powinny należą kosze betonowe.

Czytaj więcej

Z jakiego materiału powinien być wykonany kosz parkowy?

W aranżowaniu przestrzeni miejskiej ogromne znaczenie mają materiały - nie tylko ze względów wizualnych, ale też z uwagi na ich poziom wytrzymałości. W zależności od tego, gdzie je zastosujemy, mogą być poddawane naprawdę wysokiej eksploatacji.

Czytaj więcej

Dlaczego warto zdecydować się na leasing mebli?

Komfortowe i ergonomiczne krzesła oraz biurka są czymś, czego pracownicy obecnie oczekują od swojego pracodawcy. Obok dobrego sprzętu i niezbędnego oprogramowania to właśnie meble biurowe i gabinetowe wpływają na komfort pracy, a przez to - na jej efektywność. Czy leasing takiego wyposażenia jest dobrym wyjściem dla przedsiębiorstw?

Czytaj więcej

Kosze uliczne na śmieci: metalowe czy betonowe?

W przestrzeni miejskiej każdy szczegół ma znaczenie - w tym również obiekty, którym nie poświęcamy zbytniej uwagi, jakimi są kosze na śmieci. Jak bardzo istotny jest materiał, z jakiego zostały wykonane?

Czytaj więcej

Różnorodne i funkcjonalne meble pracownicze

To nie sekret, że odpowiednie zaprojektowanie pomieszczeń biurowych ma niebagatelne znaczenie. Odpowiednie rozmieszczenie mebli ułatwia wykonywanie obowiązków, a nowoczesny, elegancki design wpływ na komfort pracy, a także na to, jak firmę postrzegają odwiedzający ją klienci oraz wspólnicy.

Czytaj więcej

Jak powinna być wyposażona profesjonalna sala konferencyjna?

W pomieszczeniu, w którym przeprowadzane są liczne spotkania, prelekcje bądź szkolenia, musi znaleźć się miejsce na kilka niezbędnych mebli. Z poniższego artykułu dowiesz się, czego nie powinno zabraknąć w profesjonalnie wyposażonej sali konferencyjnej.

Czytaj więcej

Zalety biurka z elektrycznie regulowaną wysokością

Wielu pracowników umysłowych spędza większość dnia w pozycji siedzącej - nie tylko podczas pracy, ale też w trakcie spożywania posiłków, jazdy do miejsca zatrudnienia i powrotu z niego, a nierzadko nawet odpoczynku.

Czytaj więcej

Meble metalowe do ochrony danych i innych ważnych dokumentów. Jakie szafy wybrać?

W urzędach miejskich, instytucjach państwowych, kancelariach oraz innych biurach i gabinetach często przechowywane są dokumenty niejawne. Zawierają one dane wrażliwe oraz inne informacje, które nie powinny wpaść w niepowołane ręce. Dostęp do nich powinien być więc odpowiednio zabezpieczony.

Czytaj więcej

Szafki BHP - w jakie meble warto wyposażyć pomieszczenie socjalne?

Pracownikom wykonującym swoje obowiązki zawodowe w odzieży roboczej należy zapewnić miejsce na jej przechowywanie. Najczęściej w tym celu wykorzystuje się wysokie szafki pionowe ze znajdującym się w środku drążkiem, na którym można zawiesić ubranie. To jednak nie jedyna z możliwych opcji. W jakie jeszcze meble BHP warto wyposażyć pomieszczenie socjalne?

Czytaj więcej

Organizacja pracy w biurze - sposoby na uporządkowanie dokumentów

Zachowanie porządku w miejscu zatrudnienia jest konieczne z wielu względów. Jeśli biuro na co dzień odwiedzają klienci, to jest to wręcz oczywiste - chcemy zaprezentować się przed nimi jak najlepiej. Również dla samego pracownika jest to ogromne ułatwienie. W dobrze zorganizowanym biurze nie traci się czasu na odszukanie konkretnego papieru pośród stosu porozrzucanych kartek. Wszystkie akta pracownicze, umowy, kserokopie i inne dokumenty powinny mieć swoje jasno określone miejsce.

Czytaj więcej
#

Celem projektu jest przeciwdziałanie skutkom wystąpienia pandemii COVID-19, poprzez wsparcie w postaci finansowania kapitału obrotowego oraz kosztów bieżącej działalności przedsiębiorstwa EMI PLUS Sp. J. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski. Planowane efekty związane są z zachowaniem płynności finansowej co pozwoli na prowadzenie działalności przez co najmniej 3 miesiące od daty otrzymania dofinansowania.
Wartość projektu: 33 283,98 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 100 proc.